Sofie & Linda

Två flickor från södra Finland

Fyra veckor i Cypern

Publicerad 2015-06-30 15:30:03 i Ayia Napa, Sofie,

Idag är det fyra veckor sen vi åkte hemifrån. Jag trivs jätte bra här nere men hade lite hemlängtan och "trivdes mindre" när jag var sjuk men så är det ju oftast. När man är sjuk vill man hem till mamma och egen säng haha. Nu är jag frisk och mår mycket bättre! Jätte kul att Emelie kom ner dessutom och jag verkligen älskar alla jag bor med just nu, vi är som en liten familj här i lägenheten. Lagar mat tillsammans, städar, ser på film osv. Man behöver aldrig vara ensam och alla är så härliga. Saknar såklart alla vänner där hemma men har ingen som helst hemlängtan till Ekenäs. Skulle det inte vara för lite saker som händer hemma i Augusti hade jag nog stannat längre. Tiden går så fort, snart är jag hemma igen!

Så underbara människor jag jobbar med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie och Linda

Två backpackers i Sydostasien

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela