Sofie & Linda

Två flickor från södra Finland

När livet är som bäst

Publicerad 2015-07-20 17:24:00 i Ayia Napa, Sofie,

Hejsan! Här har det varit lite tyst. Har haft det så himla bra sedan sist jag skrev. Träffat så härliga människor (som såklart bor i Skåne, grannstad med våra skåningar??) firat en sjuhelvetes födelsedag med frukostbuffé och utgång, sol och bad, en och annan fylla och lite jobb. Idag kom Fridas storebror ner med sina kompisar så nya skåningar här igen haha! Ska såklart visa bargatan för dem ikväll med en liten barrunda. Klagar inte på livet just nu!

Snabba i våra supersnabba hjälmar

Haha vår bartender från Pepes, Cornelia och jag på min födelsedag. Var tydligen en djävul den kvällen. 

Födelsedagsdrink på Pepes såklart!

Fullmoon med min påg!

Fotade lite för Pepes. 

Frukostbuffé!! Lätt värt 11€! Har nog inte ätit så mycket frukost sen vi kom ner. Eller ja, äter ju inte frukost alls haha. 

Mina pinglor

Varför inte skypea efter jobbet klockan kvart före 6 på morgonen?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie och Linda

Två backpackers i Sydostasien

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela