Sofie & Linda

Två flickor från södra Finland

Hemma bra men borta bäst

Publicerad 2015-07-10 17:12:00 i Ayia Napa, Sofie, Thoughts,

Under detta år har jag hittills varit hemma exakt i två månader. Jag kom hem från Asien 3.4 och åkte till Cypern natten mellan 2-3.6. Ändå kändes de där två månaderna i Ekenäs så jäkla långa och tråkiga, skulle jag inte vetat att jag skulle ner hit till Napa hade jag nog gått i väggen. För att överleva när jag kommer hem har jag har redan lite saker inplanerade hehe. Besök från Sverige, festival, åka till Sverige, Tomas Ledin konsert och jobba. Hade gärna åkt iväg och jobbat någon annanstans än i Ekenäs men måste spara pengar till nästa vinter. Vet inte när men kommer dra ut i världen igen när kylan kommer. Så, nu vet ni lite av mina framtidsplaner!
 
Asien, vi ses i vinter igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie och Linda

Två backpackers i Sydostasien

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela