Sofie & Linda

Två flickor från södra Finland

En vanlig söndag i Cypern

Publicerad 2015-07-07 19:53:50 i Ayia Napa, Sofie,

Oavsett om jag gått ut dagen innan eller lagt mig efter jobbet direkt så vaknar jag sent i vårt varma rum.
 

Stiger upp och går ner till Pepe's för en drink eller två. Älskar våra isdrinkar, behövs i värmen!
 
Och äter såklart vår goda Ceasarsallad! Gott att äta något annat än pasta/pizza/hamburgare haha. Obligatoriska drinken till är vodka, soda och lime.
 
Sedan spelar vi lite beerpong med våra turister.
 
Innan jobbet är det såklart dags för en powernap i vår något varma lägenhet. Det här fotot är taget klockan 20.00. Vi lever praktiskt taget i en bastu. Saknar ACn där hemma!!
 
Middagsdags! Eftersom dagens lunch var så lyxig så blir det pasta till middag. Vill jag lyxa till det blir det dessutom tonfisk till.
 
Klockan 10 börjar vi jobba. Vi ska målas med UV-färg före alla staff går en egen barrunda för att göra reklam för kvällens evenemang.
 
Efter det är det jobb eller fest som gäller. Förra söndagen var det jobb för min del så nästa söndag är jag leeedig!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie och Linda

Två backpackers i Sydostasien

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela