Sofie & Linda

Två flickor från södra Finland

Carpe Diem osv

Publicerad 2015-07-09 18:54:00 i Ayia Napa, Sofie,

Gokväll! Idag har jag sovit, ätit mos och korv igen, gått till butiken, tvättat och... Ja, det var allt. Sov alltså 11-12 timmar i natt, gött! Min besvärliga hosta är på besökt igen samt snuva så passade på att sova ut idag, vill inte få lunginflammation igen. Längtar verkligen till att komma hem och bli frisk. Maten jag äter här nere kan knappt klassas som mat alla dagar och så lever vi ju ett ganska ohälsosamt liv i allmänthet. Så tanken på att komma hem känns nu helt okej men känner ju mig själv så efter två dagar hemma kommer jag vilja åka ner igen. Ska därför ta vara på de sista veckorna och inte sova bort alla dagar. Carpe Diem och allting sånt
 
 
Bjuder på en mindre charmig bild av mig själv från förra full moon partyt när jag jobbade. "Vi tar en testbild Sofie"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie och Linda

Två backpackers i Sydostasien

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela