Sofie & Linda

Två flickor från södra Finland

5 juli

Publicerad 2015-07-05 14:20:09 i Ayia Napa, Sofie,

Hejsan! Idag är det söndag igen, dagarna bara flyger förbi. Jag steg upp ganska tidigt idag (klockan 12...) och har legat i solen sedan dess men kände nu att nej, mitt huvud klarar inte mera så ligger nu på rummet vid fläkten. Man glömmer lätt bort att dricka tillräkligt här nere. Vatten då hehe.
Har införskaffat mig ännu ett till jobb så ikväll ska jag ut och promota lite och sedan sitta i entrén till månen. Har kört nyktert några kvällar nu för att orka stiga upp någolunda tidigt, men man är ändå rätt så sliten. Kommer behöva rehab några veckor när jag kommer hem haha. På tal om hemma, jag har bokat min flygbiljett hem!! Tänkte hålla datumet hemligt men orkar inte, det var så jobbigt i Asien att inte kunna prata om det med alla där hemma haha, så den 31 juli kommer jag hem! Blandade känslor om det men har ändå rätt så mycket kul att se fram emot hemma också så det är väl helt ok. 
Nu ska jag kolla lite serie och vila innan jobbet, vi hörs mera senare! 
 
Går tyvärr inte att ladda upp bilder så fick bli en gammal av mig och min andra halva. Saknar dig så otroligt mycket men snart ses vi <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie och Linda

Två backpackers i Sydostasien

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela