Sofie & Linda

Två flickor från södra Finland

På finsk mark igen

Publicerad 2015-08-13 17:13:49 i Home, Sofie,

Hejsan! Dags för ett nytt inlägg kanske. Jag har inte dött nere i Cypern haha, för de som inte vet är jag nu hemma och har varit det i nästan två veckor. Livet känns rätt så skönt här hemma men även lite tråkigt. Saknar alla där nere men samtidigt har jag så fina vänner här hemma, både i Finland och i Sverige. En resa till Sverige är redan bokad och många flera kommer det nog att bli! Dessutom har vi nu börjat planera nästa Asien-resan... Längtar så!!
En GoPro film kommer dyka upp bara jag redigerat klart den :-)
 
Weekend med skåningarna!

Första natten med Linda (som överraskade på flygfältet)<3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie och Linda

Två backpackers i Sydostasien

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela